Skip to main content

EJENDOMSSERVICE TIL BOLIGSELSKABER

Vi tager os af den samlede service i hele boligselskabet, såvel som blot enkelte områder

En ejendomsserviceaftale med Partneren dækker hovedsageligt over en samlet servicepakke for hele boligselskabet. Du kan dog vælge blot at bestille enkelte services, som eksempelvis trappevask. Vi varetager dagligt opgaver for store, såvel som mindre boligselskaber og foreninger. Vi lægger en ære i et tæt samarbejde med vores kunder og er ikke længere end et opkald væk.

Samme medarbejdere, hver gang

Hos Partneren vægter vi tid og effektivitet højt. Derfor sørger vi altid for, at det er de samme medarbejdere, der udfører den samme opgave hver gang. På den måde er du sikker på, at arbejdet bliver udført med samme tilfredshed hver eneste gang og vores medarbejder ved nøjagtig, hvordan du ønsker jobbet udført.

Tjeklister, for din og vores skyld

Efter at vi i fællesskab er blevet enige om præcis hvilke opgaver, som I ønsker Partneren skal løfte for jer, udarbejdes en tjekliste. Tjeklisten vil blive benyttet, hver gang en medarbejder udfører et stykke arbejde for jer. På den måde er vi sikre på, at de ønskede opgaver bliver udført, nøjagtigt som ønsket.

Få et uforpligtende tilbud

Kontakt os idag, så kommer vi ud og kigger på ejendommen inden for de kommende dage. Vi giver gerne et uforpligtende tilbud, tøv derfor ikke med at ringe til os.
  • Dennis Rosenberg
    CONTRACT AND FINANCIAL MANAGER, CBS

    “Opstarten blev taget super seriøst. Der blev sat tilstrækkelig bemanding ind og ekstra ressourcer. Der var hjælp fra både back office, planlæggere og andre serviceledere, så tingene blev gået godt igennem og leverandørerne I benytter jer af, blev også bragt på banen. Det var meget positivt, at I vælger at bruge alle de særlige kompetencer, der er i jeres netværk. Det gav en tryghed og det gav en fornemmelse af, at det blev taget seriøst samt at leverancen og kvalitet er meget vigtig for jer.”

  • Ulrik Kreutzfeld
    OPERATIONS MANAGER, ROYAL ARENA

    “Det kræver sin sag at gøre rent efter 16.000 mennesker og sikre, at arenaen er klar til næste aften. Det er et helt andet game end normal virksomhedsrengøring, og det kræver en helt særlig omstillingsparathed, som Partneren har udvist.”

    ”De er passionerede og vil Arenaen ligeså meget, som vi selv vil – det er ikke blot et stykke arbejde, der skal overstås.”

  • Camilla Harder Andersen
    HEAD OF FACILITY, VISMA

    “I et stort nybyggeri som dette, hvor opgaven er ny for alle, har det været særligt trygt for os at have Partneren med – ikke blot som leverandør, men også som sparringspartner.”

    “Vi er i dag særdeles tilfredse med den faglighed og entusiasme, hvorpå både opgaver og udfordringer løses – hele vejen rundt.”

  • Anette Perk
    INTERN SERVICECHEF, PENSIONDANMARK

    “Det er yderst vigtigt for os, at personaleforholdene er i højsædet. Først og fremmest er lønforholdene og dermed overenskomst en selvfølge, men lige såvel at man prioriterer sine medarbejdere, ved at uddanne dem og vise omsorg. Partneren formår at fokusere på deres medarbejderes læring og velvære.”

    “De er en samarbejdspartner fremfor en leverandør, hvilket har stor betydning for os. De har en størrelse der gør, at de kan agere professionelle, men samtidig nærværende – og det er vi glade for.”

  • Bjørn Lawaetz
    BYGNINGSCHEF, TEC

    “Det er først og fremmest dialogen, som vi er særligt glade for ved samarbejdet. Partneren er både engagerede og meget løsningsorienterede.”

    “Da vi skulle nedlukke i forbindelse med Covid-19, var Partneren meget proaktive. Vi blev vi enige om at omfordele ressourcerne. Det udmøntede sig i en liste, som vi udarbejdede sammen. Da listen var ved at være udtømt, kontaktede Catja mig og bød ind med nye løsningsforslag. Det var enormt tillidsvækkende, at hun tog teten.”

  • Morten Topp
    TEKNISK CHEF, K.B. HALLEN

    “Fra dag et, gik I ind og tog det ansvar der skulle til og I var også vores rådgiver i hele opstartsforløbet.”

    “De ord, jeg synes beskriver Partneren, er grundighed, pligtopfyldende og nære relationer. Kvaliteten i jeres arbejde fejler intet.”

  • Jonna Jepsen
    KANTINELEDER, NATURE ENERGY

    “Vi er meget tilfredse med Partneren– det fungerer bare.”

    “I det daglige kan der sagtens dukke uforudsete ting op, hvor vi pludselig får brug for noget ekstra hjælp. Vi har fx bygget en del om, som har givet snavs rundt omkring i virksomheden, eller vi kan få brug for at finde nogle borde frem fra lageret, som trænger til en aftørring. Jeg ringer til vores driftsleder hos Partneren, og så bliver det bare ordnet. De stiller med folkene med det samme.”

  • Tonny Lauridsen
    HR- OG SERVICECHEF, SERVICEFORBUNDET

    “Det er en kæmpe stor fordel og lettelse for os at have fået Partneren som rengøringspartner. De har taget al administration fra mine skuldre og til dels også ansvaret, eftersom jeg har tillid til, at de løser opgaven tilfredsstillende – der er styr på det, og det kører bare.”

    “Partneren har en stærk holdning til, at det skal være fuldstændig i top.”